Pokiaľ ste poškodenie zistili do 48 hodín od prevzatia, bezodkladne kontaktuje prepravnú spoločnosť. V ďalších prípadoch sa obráťte na našu podporu zakaznici@liekobox.sk, alebo tovar v čo najkratšej dobe dovezte na našu lekáreň. Odporúčame obstarať foto-dokumentáciu a tovar doniesť kompletný, vrátane obalového materiálu a príslušenstva.
Chýbajúci tovar Vám pošleme v najkratšom možnom čase.
Nesprávny tovar Vám vymeníme.
Číslo dokladu o zakúpení alebo číslo objednávky. Pokiaľ tovar pošlete poštou, nezabudnite priložiť sprievodný list v ktorom podrobne popíšte závadu a uveďte spätný kontakt na Vás.
Áno, pri zadávaní reklamácie si môžete stanoviť preferovanú možnosť riešenia reklamácie. Jej konkrétne vyriešenie sa však stanovuje podľa zákona.
Všetky reklamácie prosíme zasielať priamo na adresu: Liekobox s.r.o., Športová 3175, 024 01 Kysucké Nové Mesto